Julstress?

Det råder kaos i mitt huvud. Jag är superstressad. Ändå har jag inget att vara stressad över. Jag har hela dagen plus morgondagen att förbereda mig för hemfärd, men ändå springer jag här fram å tillbaka i lägenheten å ja vet int riktigt vad jag ska ta tag i först. Är det detta som kallas för julstress kanske? Det bästa är nog om jag sätter mig ner å gör en lista å betar av den eftersom.

Artikeln är översatt, det blev till slut 8 dataskrivna sidor. Men nu är jag så less, så ja vette tusan vart jag ska hitta motivationen att försöka få ihop en sammanfattning och titel på den. Den ska vara inne innan midnatt på nyårsafton, men man vill ju gärna känna sig ledig under julen. Har även hunnit med att baka fler glöggbollar som ja ska ta med mig hemåt. Den första laddningen skickade jag nämligen hem till Pussis familj. 

Sen så är jag så himla less på parkeringssystemet här på Liljansberget. Att måsta flytta bilen varje dygn är ju ett helvete. Det finns int några lediga förhyrda parkeringar, så lilla Golfen har ingen egen parkering eller motorvärmare så den måste startas, flyttas 5 meter å sedan parkeras igen. Inte bra! Speciellt inte när kylan har börjat komma! Medans jag har bakat glöggbollarna, så har Kitty spanat efter parkeringsplats :)


Måste bara visa en jättesötbild på Kittykatten min :)


Mmmm, yoghurt!


Kommentarer
Postat av: Prodi

Du gissade rätt. Nu är jag iaf hemma! Förresten var firar du nyår? :)

2009-12-20 @ 20:47:40
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0