Myspys med Kittykatt

Det kändes väldigt jobbigt att bli ensam nu i fem dagar, ville så gärna att Pussis skulle stanna hemma hos mig. Vi har ju inte haft så mycket kvalitetstid tillsammans när jag har haft så mycket i skolan, samt mycket med innebandyn. Hade varit jättemysigt om han ville stanna kvar i stan någon dag extra. Men nu har han åkt, och istället för att sitta å sura så är det ju bättre att jag försöker göra det bästa av situationen. 

Jag tog mig en sväng bort på Strömpilen. Köpte en andra julklapp till min mor. Julklapp nr. 1 kändes som ett osäkert kort så då säkrar jag med två stycken istället :) Sen så blev det Systembolaget, man måste ju bunkra upp förrådet under julen när de int finns nå systembolag uppe i Hemavan. Speciellt när man har jul, födelsedag och nyår att fira!

Ligger på värmedynan med Kitty här på soffan framför tv:n. Det är lite trångt men vi ryms :)

 

Ville så gärna se "Avatar" som har biopremiär ikväll, men ja kände int för att fara dit ensam, dessutom har jag en huvudvärk som måste vilas bort. Ja ligger nog kvar här med Kittykatten och myser <3 Sen blir det tidig kväll så jag är tipp topp inför morgondagens viktiga match!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du må ju säg till mamma att hon skaff sig en facebook... Men hur är det själv, har du nån???

2009-12-18 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0