Dessan rörmockare!

Jag skulle verkligen vara en perfekt rörmockare! Pappa sa "Du är ju bäst!" 
*stolt*

När ja komme hem ikväll så kastade jag i mig plättar och sen tog jag cykeln å trampade iväg till pappa som skulle jobba lite extra. Och vilken rörmockare jag var! :) Alldeles själv läste jag av hur vi skulle lägga golvärmeslingorna, hur många slingor de skulle vara i varje rum samt vilket avstånd de skulle vara emellan dom. Pappa la ut listerna, ja clippade fast dom och sedan började vi lägga slingorna. Kände mig så smart, så teknisk och framförallt lite manlig ;) Men min tumme ömmar nå så inni h-vete av alla clippen, tror ja måste sjukskriva mig imorrn. Hur ska de nu gå att sortera? :P

Fick ett paketuppdrag idag av "Jespersson" och jag antar att ja fick mig straff efter att ha hånat honom för hans enormt roliga uttal... För jag "glömde" mitt uppdrag, vilket resulterar me att ja måste raca me golfen runt Laisholm imorrn innan jobbet för att utföra paketutlämningen....

Sen har ja snackat me kusinen idag, guuud vad roligt att dom ska flytta till Umeå! Lovade några gitarrkvällar, så nu är de nog dags att damma av gitarren!

Imorrn är det äntligen fredag! Känns som om den dagen aldrig skulle komma, eftersom jag hade torsdag redan igår... Är så dagavill den här veckan!

christer i p3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0