Lekstuga

Lite roar dom små! Har legat å lekt med webbkameran och hittat massa roliga funktioner! Hoppas ni skrattar lika mycket som jag har gjort (: Och alla bilder visar nog lite olika sidor och egenskaper av lilla dessan.

En "vanlig" Dessan...


Hej! Jag heter Dessan och är FEM år!


En Dessan som alltid önskat våga klippa sig kortare nån gång...


Take a closer look at me!


En bredkäftad Dessan (?)


En Alien-Dessan.


En Dessan med liten hjärna.


Dessan och samvetet.



Storbystad Dessan. Hah! Önsketänkande... ;P


Dessan. Hård som sten!

Kommentarer
Postat av: AnkiPanki

Coola funktioner!

Jag tycker det blev jättebra i håret! :) Kort skulle också vara fint men ha så där en stund så vet du ju hur du vill göra inför nästa klippning :-)

Kramgodnatt Pluttebjörnen hälsar

2009-06-24 @ 23:00:43
Postat av: Anja

haha du e bra söt du!

2009-06-25 @ 18:51:59
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: LIsa

Bilden hård som sten gillar jag, som bild. Den överenstämmer inte på go´brud´n för hon e mjuk å go, tycker ja´.

2009-06-26 @ 12:20:36
Postat av: Anki

Coola bilder ;)

2010-04-22 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0