Dont fuck and drive!

Aaah, va ja längtar tills min massage imorrn, min "postmuskel" ömmar och svider efter alla returer, paket och buntar! En hel timme ska jag bara få ligga och njuta och få knutarna utknådade! (: Blir en tidig morgon imorgon, jag är int riktigt van vid att kliva upp med tuppen. Ska åka med pappa till Tärna som börjar klockan sju, onödigt att köra två bilar när vi ska va i Tärna ungefär samtidigt. Så då packar vi in cykeln i hans jobbarbil så får jag ta å trampa hem efter jobbet imorrn. Ska förbi Linny Depp en sväng innan massagen å sen vet ja int va ja ska göra innan jobbet börjar. Vad har Tärna att erbjuda mellan klockan halv nio och tio..... (?) Blir väl att hänga på Konsum och irritera Linn eller kanske ta sig en promenix runt samhället.

Ikväll har jag å Tina varit å slagits med myggen, uuuuuuush va ja hatar dom där bitande varelserna..... ! Annars har ja faktiskt int gjort nå mycke alls ikväll... Men tiden har ändå bara sprungit iväg och nu så här i efterhand önskar ja att ja hade tagit tag i att röja upp inne på rummet eller börjat framkalla bilder. Har ju massa oframkallade bilder och jag ska försöka organisera allt i olika fotoalbum, vilket jag har sagt huuur länge som helst, så nu tycker ja faktiskt att ja borde ta tag i det på riktigt! Men det är ett stort projekt och många minnen dyker upp... Just nu har jag fastnat i innebandymappen, gud vad jag saknar laget och innebandyn!

FIDO - fuck it and drive on
(eller var det "dont fuck and drive"?)



[v]

Kommentarer
Postat av: Poca

"FIDO - fuck it and drive on" eller är "don't fuck and drive" ? Mycket svår fråga, beror på tillfället, men i vårat, 3 fulla, så är det nog alternativ 2.

2009-06-29 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0