Storumandagarna

Har alldeles just kommit hem och det blev bums isäng för att orka med morgondagen. Jag måste väl erkänna att det är skönt att ja int börjar jobbet förrän klockan 10 på dagarna, så när de blir sena nätter så får ja ändå sova ut. Helgen har varit fylld med oerhört blandade känslor, men är alldeles för trött för att ens tänka tillbaka på den. Ligger i sängen och känner att kroppen och ögonen blir tyngre och tyngre. Solbrännan börjar kännas, men det i sig är en härlig känsla. Jag vill tacka min ornitolog som praktiskt tagit gett mig hennes lägenhet i sommar, i utbyte mot att ja tar hand om hennes blommor. Dom har inte dött för mig än, och jag som aldrig i hela mitt liv haft "riktiga" blommor är riktigt stolt.. Men ja fick ju hjälp med att vattna dom i helgen.

Jag förstår inte riktigt vad som håller på att hända med mig, det är som om jag har nära döden upplevelser i mitt huvud gång på gång, så där när man ser hela sitt liv i snabbspolning. Det finns stunder jag helst bara vill radera, men hur mycket man än försöker finns dom kvar. Jag vill helst bara glömma en del saker, och kunna leva mina vardagar utan alla dessa tunga tankar, men ja har ju absolut rätt jobb för att kunna tänka flera gånger om... Jag har många gånger fått höra av mina vänner att ja tänker för mycket. Men det kanske är den jag är; Dessan - tänkaren.

Näe, nu ska ja släcka ner denna flashiga laptop och lägga huvudet till rätta på kudden.

Oj, höll på glömma! Här "Lisa" och ornitologen, har ni en bild på min nyklippta hårskalle!



I need you to need me,
I want you to want me,




. . : : T(h)a(i)jmat : : . .

Kommentarer
Postat av: fredrika

Tur att du vattnade blommorna i helgen, det var en som sa att jag kunde göra det om jag hade vägarna förbi. Men det har jag totalt glömt bort... Hoppas vi menar samma person :-) Vad det gäller ditt tänkande så blir det lätt så, men det kommer att kännas bättre. Tro mej! Behöver du ett lyssnande öra, så vet du var jag finns...

2009-06-29 @ 18:31:35
Postat av: Lisa

Va bra klippningen är, måste nog fundera på å byta frissa.

Ha det så gott å sköt om dig

Kramar i massor/ Lisa

2009-06-29 @ 18:37:45
Postat av: Prodi

Fin du är :) Tråkigt att jag inte hann se dig i helgen bara ;(

2009-06-29 @ 21:02:22
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0