Summering

Summering av helgen följer här! (:
Skrev två tentor i fredags och jag måste väl säga att det känns rätt lovande inför resultatet. Dock så vart ja så jädra kissnödig i slutet att ja va tvungen å strunta i att kolla igenom tentorna för å minska risken för spräckt blåsa. Det fick bli som det blev helt enkelt! Och min blåsa höll, tack å lov! :P

Efter tentaskrivandet så skyndade jag mig till lägenheten, hämtade Kitty å rusade till bussen. Sen hade vi 6 timmars bussresa framför oss, oooj va skönt de va å få komma hem! Å tusen tack till min goda vän I som fixade mig en matsäck så jag slapp hungra ihjäl! 

Mamma & pappa har grejat med en himla massa där hemma! Det första jag såg när jag komm in i hallen var att frysboxen (som förut alltid bara stått ivägen) va borta å de va nytt tak med spotlights. Läckert! Och inte nog med det så var kaminen borta och badrummet va tillfixat! Tydligen är det planer på att bygga ett till rum å flytta ut tv-rummet, blir kanonbra de där! 

Tiden rusade iväg alldeles för snabbt, särskilt när 12 timmar av helgen går till resandet, men en del hann jag med iaf (:

- promenerade med Tina
- gjorde "fusk"palt med Erotica Bowser & syster yster
- drack kaffe å surrade med morfar
- städade till lite på rummet
- letade efter passet (dock utan resultat)
- diggade musik med syster å kikade på nya gitarren
- såg film med hela familjen
- plöjjde mig genom nå snödrivor med pappa i bara tennisskor.
Och dessutom så hann jag leka lite rörmockare, men ja kan int säga att ja ha nån talang för de yrket...

Idag så har vi för övrigt börjat med en ny kurs; psykologi. Den är som en spännande bok som man inte vill lägga ifrån sig, när föreläsningen var slut så ville ja nästan inte gå hem, ja ville han skulle fortsätta föreläsningen. Men jag får allt hålla mig till imorgon tills jag får höra mer om psykologins mystiska värld. Nu låter jag som en riktig pluggisnörd.... ;P

Ikväll blir det träning med div. 1, ja hoppas på en bra träning och på en bra prestation från mig själv. Det brukar ju alltid gå lite rangligt när man spelar med folk man inte spelat med förut. Men som tur är så ha ja ju en hel hop från div. 2 med mig. Ska se om Poca kan hålla mig i handen lite, så kanske det känns bättre!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett litet tips =)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427

2009-03-09 @ 14:46:16
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg:)

2009-03-09 @ 14:47:25
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2009-03-09 @ 14:49:33
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Poca

Jag kan hålla det är lugnt... När jag fyller år? den du, den får du fundera ett tag på.. Men d e inte sååå snart

2009-03-09 @ 15:56:00
Postat av: Lisa

Problem med när "nån" som fyller år? Gå in på www.birthday.se lätt som en plätt. Så nu vet ni när det vankas tårta hos era vänner

Kram från mig å blöt puss från vovven till Kitty

2009-03-09 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0