Hur man bakar ett monster

Jag har bakat ett monster!

Mitt "ljusa" bröd ser ut som världens skrynkligaste monster å de se ju dessutom int ens färdiggräddat ut efter en halvtimme i 225graders värme...
Tillåt mig skratta (:

Man kan väl säga att ja ha haft mina "stunder" i köket. Det är speciellt en "stund" som är inpräntat i huvudet. Ja, Anki, Cool Rider å Linny Depp va ensam hemma. När de va dags för lunch så skulle vi va praktisk å smarta (tyckte vi) å värma makaroner i mikron, men smarta jag ställde in hela grytan i mikron..... (!) Synen av den eldflamman glömmer jag aldrig ;P Hela situationen gjorde de ännu roligare när våra mammor va på kurs för va man skull göra vid brandsituationer.

Nu ska ja försöka glömma Mr. Skrynkles å fortsätta me psykologin. Ingen som vill komma å smaka?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, vi kan byta om du vill! :P

2009-05-10 @ 16:21:37
URL: http://baambam.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hör av dig så kan jag ge dig några brödrecept som inte går att misslyckas med. Även om du tycker det är en miss med limpan, håll god min och säg: Det är ett nytt slags bröd som kallas månskorpa:D Tror inte att det är något fel på smaken, bara anorlunda på ytan;D

2009-05-10 @ 17:51:54
Postat av: Anonym

Jag vet inte om mina dagar är så händelsevisa egentligen, men man gör ju så gott man kan :) Det är bara bra med mig, har dock haft en förkylning och feber... Men annars så. Hur står världen till med dig då?

2009-05-10 @ 19:24:43
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Milla

Milla här, vem där? ;D (min kommentar över)

2009-05-10 @ 19:25:22
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anja

haha jag ger dig toppbetyg, för det där ser då bättre ut än kakan jag gav mig in på idag :) kram

2009-05-10 @ 22:18:41
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Poca

Det kan bara bli bättre, du får se det så. Har för övrigt tillägnat mitt senaste inlägg till bl.a dig, ta åt dig, och lös mitt problem!

2009-05-11 @ 00:19:22
Postat av: poca

Men guud, det är ju djupa saker... Jag är ingen tänkare... antingen är jag för eller emot.

2009-05-11 @ 11:50:38
Postat av: Roxxy

Hihi, det ser ut som om det skulle varit jag som bakat! Världsklass på dem tyck ja

2009-05-11 @ 12:45:36
URL: http://roxxyjorin.blogspot.com
Postat av: MN

ha ha, kommer ihåg då nån av mina ungar ringde å sa att det sköt eldgnistor i mikron.... man tyckte väl att ni borde räknat ut det men smarta mammorna hade väl inte delat med sig av de kunskaperna...Vad du är duktig som bakar.

2009-05-11 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0