CITY VS DALEN

Väckarklockan ringde 8.oo imorse å ja fick verkligen kämpa mig upp. Kroppen, huvudet, benen, ja allt kändes så himla tungt. Tvingade i mig havregrynsgröt, bad till innebandygudarna å pussade katt å pussis innan ja drog iväg mot Musköten. Jag var otroligt seg under morgonpromenaden och i början av uppvärmningen kände jag; "Gud vad jag är trött!"  Men det gick över snabbt! Så fort jag fick se Syster Yster & Erotica Bowser med G & R på läktaren fick jag tillbaka energin i kroppen å tänkte att nu jädrar måst ja va tipptopp! Jag blev så glad när jag såg dem, att ja va tvungen att hålla tårarna borta. <3 Att hon har tagit sig ända hit från Storuman för att se när jag spelar!! [v] Summa kardemumma så satt sambo, syster & erotica bowser, kusin vitamin å g & r, på läktaren för min skull, snacka om att ja blev laddad!

Resultat, 5-5
Matchen var bland de bästa vi har spelat. Dock så ledde vi med 4-1 och tappade upp till 4-5. Besvikelsen var oerhört stor! Att då få smälla in 5-5 målet i pp.... aaaaah!!!!!! Att få göra en kvittering, kändes som en enorm seger. Dalen fick inte sina tre poäng, och dessutom de första segerpoängen dom förlorat! In youre faces!! ;)

Jag är jättenöjd med min femma. Trots att vi int alls har spelat nå mycke me varandra så hittade vi av varandra väldigt bra. Blev två assist för min del fram till S. precis vid mållinjen som hon knackade in! Klockrent!

Och en gång så visar vi vart skåpet ska stå i boxplay, däremot så blev det inget könsorgan med Olle & Olle! :P Måste säga att de var längesen ja vart så här slut på efter en match. Jag gav verkligen allt, plus att det blev både spel i boxplay å powerplay för mig, tur ja e hård ;)

"Vilken toppenmatch! Så jävla bra, jag är så stolt! <3"

Så jävla glad jag är att Dalen inte fick vinna över oss. Dock såklart besviken över att vi tappade vår seger. Och otroligt överraskad över älskade syster och stödet på läktaren. Dessutom att ja fick producera 1mål & 2assist.

Nu väntar en lång å skön dusch, samt ansiktsmask! Och kanske en powernap innan firandet ikväll!
Lev å må!

Måste bara rätta mig efter förra inlägget, Rabih fick faktiskt 29sms röster å två samtal!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahaha förstod att du skulle bli glad över hejjarklacken!Tänkte på dig idag när du skulle spela. Grattis till ditt fina spel idag

Kram/Lisa

2009-11-07 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0