City VS Ersboda

SEEEGER!!! 6-1

Så otroligt skönt, nu har vi två segrar i rad. Dessutom behövligt med en stor vinst, de är vi verkligen värda efter ett x antal motgångar! Lill-Kimpan fick göra mål, superbacken Hilli två mål, Elsa satte bollen rakt upp i krysset, Mimmi likadant å Poca la bollen lätt som en plätt till höger om målvakten! Kul att så många fick göra mål!! :) Själv nöjer jag mig gott å väl med asset! Känner mig rejält slut på. Att va en jagande toppforward tar på krafterna. Jaga, jaga, jaga. Blev även en del boxplay så man kan säga att min ork sattes på rejält prov idag. Ja måst verkligen satsa på konditionsträning under julen!

Olle1 tog en rejäl smäll för lagets skull, bladet blev som fastgjutet i hennes ben! You´re my hero!


Har just kommit ut från duschen å ska nog bara känna lugnet ett tag. Julpyntade gjord ja igårkväll å ja bara ler när ja tittar omkring i lägenheten, jag har gjort det sååå fint :) Ikväll blir det nog att ta sig ett vinglas med Evelina =)

"Varg attraherade ren"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0