City VS Hörnefors

City VS Hörnefors, 1-0
YES! Vinst å TRE poäng till oss!!

Jag gjorde måååål!!!!!
Det blev först en klang i stolpen och sedan en klang i ribban innan bollen beslöt sig för att landa i mål. Kändes som om tiden tog still å ja stod som fastfrusen i väntan på att domaren skulle blåsa för mål. Eloge till Sandra för hennes kyliga pass, awesome!! Målet kom i första perioden, så den andra och tredje perioden blev en PÄRS! Skulle vi lyckas hålla vår ledning å få skrapa ihop en efterlängtad seger? Nervositeten var hög, alldeles för hög. Däremot betydligt jobbigare att sitta på bänken än att vara på planen å kämpa för sin ledning. Men vi VANN!

Det blev förändring i både kedjor och spelsystem ikväll. Men jag är oerhört nöjd med min femma plus att spelsystemet passar mig jäkligt bra. Springa, springa, springa! Nu taggar vi inför ännu en vinst på lördag! *hoppas!*

Har just landat här hemma, snart är klockan tolv. Shit alltså. Bäst ja släcker ner datorn å slänger mig på huvudkudden. Börjar inte förrän 13 imorrn, men ja måst försöka ta mig upp så ja kan boka lite patienter (har fått ännu mera återbud) samt läsa på lite anestesi så ja känner mig väl förberedd inför fredagens behandlingar. Ja hoppas verkligen ja får tag i någon som kan komma redan på torsdag, ja måst verkligen fylla mina pass. Dumma patienter som int kan komma när man ändå har kommit överens om tider...

Sen har ja lyckats "pajja" tv:n också. Damn.... Så inge sovande framför tv:n längre. Nu ska ja krypa ner hos Kitty som redan har lagt sig på madrassen (:

Kram å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0