City VS Sandåkern, DM-match

Måste tyvärr ta tillbaka mitt löfte om att ja skull spika båda tentorna å klara gårdagens patientbehandlingar galant. Tentorna gick sådär, protetiken gick väl bra. Men på KOF:en var det två chockerande frågor gjorde att 21poäng bara visslade iväg för mig. Så om jag klarar den så ska ja jubla som aldrig förr! Fick återbud av min patient så kunde inte briljera med någon kariesregistrering heller. Men gulliga Olle2 kom till min räddning å vi gjorde en "vanlig" undersökning, hon fick dessutom vara min provdocka när ja skulle testa på att fluorlacka för första gången. Uppskattat med vänner som rycker in, tack Olle!

Däremot så avslutade jag faktiskt kvällen med ett leende. De va en positiv överraskning att vi hade DM-match igår mot Sandåkern, riktigt roligt att få lira på "allvar" när ja nästan haft en veckas uppehåll. Det blev vinst med 5-2 och huvvaligen se skön känsla! Mitt första mål upp i vänster kryss satt som smäcken och glädjen hos mig gick nog inte att ta miste på! Däremot så var nog det andra målet det bästa mål jag nånsin gjort, för de e nå speciellt med att få göra mål i boxplay. Olle var så kylig, trampade över halva planen med boll och lämnade över en pass sista metern innan mål. Där satt den! Vi har varit extremt duktiga i boxplay, vi var värd ett mål i underläge!

Dessutom extra roligt att de gick så bra när Pussis, Anna Tyler å Kusin Vitamin satt på läktaren. "De va ju roligt du kunne prestera för en gångs skull när ja ha tagi mig hit, hah hah" Vakta din tunga Simpan ;P

Sitter just nu med två seminareuppgifter som ska redovisas imorrn. Känns oerhört tungt, men man får väl skylla sig själv när man ska göra allt i sista minuten... Bäst att fortsätta! Ciao!


Kommentarer
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

vad gör du då ? :D

2009-11-05 @ 14:46:16
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Prodi

sv: jo nog känns det! För närmare information se nyaste inlägget, haha :p



Grattis till seger & mål förresten!

2009-11-05 @ 22:03:46
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Fia

behöver du fler försökskaniner så kan jag komma och va det ;) jag skulle verkligen behöva en undersökning =)

kram kram och grattis till målen (och assen förståss)

2009-11-09 @ 23:25:14
URL: http://livetsomdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0