City VS Thorengruppen

Förlust med 3-6.
Försöker göra mitt bästa med att glömma dagens match, men det är som att det har etsat sig fast i hjärnan... Nya tag nu tjejer!

Min överraskning till Olle1 (de nya och o-illaluktande skorna) fungerade iallafall bra å ja klarade mig utan skavsår, så ett + till Salmingskorna! Resten av dan har inte använts till nå speciellt, för det mesta så är vädret boven till att ja bara suttit instängd i lägenheten - slask och regn! Har busat lite med Kitty, annars så har ja bara legat på madrassen å degat framför tv:n och korsordet. Kul jag tar vara på fritiden!

Annars så har jag bara grubblat hur jag ska organisera mitt liv de kommande veckorna. När ska jag åka hem? Vilken match ska jag "offra"? När ska jag hämta ner bilen? Perfekta julklappar? Och framförallt... hur ska jag ge den kommande helgen en extra touch?

I hyreshuset mitt emot har redan ljusstakarna åkt fram, vilket får mig att längta till att få ta ner julpyntslådan från förrådet. Så mysigt de ska bli å få julpynta!! :) Men jag ska nog hålla mig ett tag till!

Nu ska ja ja försöka dämpa ensamheten här inne med att ta hand om Kitty lite extra, sen ska vi nog se ett avsnitt av serien som Kusin Vitamin skickade med mig. Det blir psykologi-föreläsning för hela slanten imorrn, väldigt inspirerande! /Dessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0