Dan före domedagen

Imorrn stundar två tentor å ja har pluggat så ögonen svider å hjärnan svämmar snart över av information som jag dessutom inte ens förstår hälften av. Protetiken känns helt okej, den ska jag nog klara. Men KOF:en däremot... Vilken jitter! Efter tentaskrivningen ska vi va på klinik fram till kl 17 med patienter. Blir en tuff dag med andra ord, men gud så skönt de kommer kännas när dagen är bortgjord! Då ska vi nog ta oss en promenad till kusin vitamin, blir roligt å se hur han har det (:

Nu ska ja alldeles strax packa innebandyväskan å börja bege mig på träning. Transporten anländer strax efter åtta, så bäst ja börjar piggna till lite granna känner jag. Sen så har det ju slagit mig att det börjar vara dags att fundera ut perfekta julklappar. Jag har en avklarad, men vad ja ska ge till resten återstår att se... Hmm.... Tips på bra julklappar?

Kitty svassar fram å tillbaka här i lägenheten, tror minsann hon är riktigt stolt och nöjd över sin fina mjuka päls som luktar så gott. Med en röd rosett runt halsen ser hon helt underbart söt ut :)

Näe, nu ska ja göra mig innebandyklar! Ska ta ut mig rejält på träningen, däcka direkt ja kommer hem, spika båda tentorna imorrn, klara av patientbehandlingarna galant och avsluta morgondagen med ett stort leende!


Kommentarer
Postat av: Prodi

Lycka till med allt! :D

2009-11-03 @ 19:54:04
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Poca

Låter som en plan! Du grejar tentorna lätt. See ya

2009-11-04 @ 00:03:26
Postat av: AnkiPanki

lycka till <3

2009-11-04 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0