Dessan mör

Hej hallå!
Tillbaka från träningen, var något mör.. Men oftast blir torsdagskvällen tung när man har tisdagens och onsdagens träningar i benen. Efter ett par vändor "Rock´n Roll" så känner man att man lever iaf! Tror de kommer bli kanon på matchen om det blir som jag föreställer mig i mitt huvud. Hoppas på lika bra spel som vi hade mot Dalen plus vinst då :)

Imorrn är det som sagt dags återigen för tentaskrivning å de slår mig att den infaller fredagen den trettonde. Kan det bli mer lovande, undrar jag? Oj, va ja ska andas ut när ja kliver ut från skrivningssalen imorrn. Ska kännas så oerhört skönt med helg, men samtidigt så oerhört ensamt. Har inga planer i helgen förutom matchen på söndag å ja vette tusan va ja ska sysselsätta mig med under fredagskväll samt hela lördagen. Som det ser ut nu så blir det iaf en promenad runt Nydalasjön med Ev imorrn efter tentan, så ja hoppas på en snöig och frisk dag! Tvättstugan bokad 16.oo också. Sen hoppas ja på å få hälsa på kusinerna å se hur dom har det =)

Annars så gör ja å Kitty vårt bästa med att hålla ställningarna här hemma.. Dock så börjar jag få hemlängtan å ja får sådan ångest när ja tittar på schemat å försöker klura ut när jag ska hinna åka hem. Jag önskar att ja bara had en timme hem, så skull ja int behöva ha sådan ångest över att försöka få ihop mitt liv. Däremot så tyck jag att mamma å pappa kan hasa sig ner till mig nån gång också, men å få dom nånstans.. De e int de lättaste :P Ja tro ja få be "Lisa" å charma med sig dom på en shoppinghÄlg, boende har ni här ;)

Nu ska ja köra ett race med hårtorken å tandtråden, sen ska ja lägga mig å läsa igenom häftet en gång till. Blir nog att skumma igenom det imorrn på morgonen också, jag ber till högre makter att ja ska klara den!!! Dessutom när man int ha fått veta resultaten på de två tentorna vi gjorde förra veckan, så orkar man inte med att grubbla över resultatet på en tredje... Jaja, thats life!

Lilla Kitty hälsar (:
Hon har däckat över schemat, vilket jag också brukar göra när jag tittar på det :P


Kommentarer
Postat av: Prodi

sv: Tack så mycket, jag håller tummar & tår för att du också ska klara tentan idag!!

2009-11-13 @ 14:25:50
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: AnkiPanki

ååå vad SÖTT :)

2009-11-15 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0