Drastiska förändringar

Då var psykologitentan avklarad och jag känner mig väldigt säker på att jag fixade den. Jag måste ha haft högre makter med mig, varenda fråga var som klippt å skuren för mig å mitt svammel. Förutom en fråga, där drog jag en vild chansning. Had int ens hört begreppet överhuvudtaget.. Vad var det nu igen.. Ekokutiv minnesfunktion? Skit samma, det är över nu. Ingen tenta förrän efter jul, så jävla skönt! =)

Igår pratade jag om att motivationen för innebandyn inte var särskilt tipptopp.. Men ojoj vad den har stigit. Tack Doris för dina värmande sms!! Det är nästan så att ja skull vilja klippa ut dem, rama in dem å hänga upp dem på väggen om det nu gick (: Just nu känns det som om ingenting i hela världen kan stoppa mig. Känner mig på så bra humör, tänk vad några sms kan göra!

Har dessutom kommit i underfund med att det int är nån idé å sitta å ha oro inför eftermiddagens utvecklingssamtal, det får gå som det går helt enkelt. Har jag inte uppfyllt min patient-kvot så är de int hela världen. Det är ju "bara" att ha fler patienter, det spelar egentligen ingen roll om ja måst tillbaka lite innan jullovet är slut. Och jag kan ju för det första inte rå för över att mina patienter har lämnat sent återbud eller inte dykt upp överhuvudtaget. Däremot känner jag viss oro över att säga rakt ut till min handledare att ja känner mig obekväm å skulle vilja byta. Hur säger man på ett snällt sätt att man inte vill ha någon som sin mentor???

Men som sagt, man ska inte oroa sig. Livet är som en brustablett - det löser sig!
Längtar så enormt mycket till matchen imorrnkväll, nu måste vi verkligen vinna!! För det första så ska det bli riktigt spännande å se vad tränaren har kokat ihop. Vi skulle vara beredd på drastiska förändringar i formationerna. Det kan bli hur som helst med andra ord!

Nästa helg är vi spellediga, plus att jag är ledig från skolan den fredagen och måndagen. Perfekt! Då blir det Hemavan för mig =)

Nu ska jag "chilla" å kolla igenom bilder på datorn å filosofera ut några julklappar tills ja trampar iväg på utvecklingssamtalet. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Prodi

Skönt att tentan gick bra! Nu påminde du mig om julklappar.. kanske skulle vara smart att börja tänka på det snart ;p

2009-11-24 @ 13:39:39
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: andara

du är jätte snäll om du kommenterar mitt inlägg om vilka skor ja ska köpa, för jag behöver era åsikter , jag har ingen aning! så tack om du kollar in och lämnar en kommentar om vilka som är finast! :)<3

2009-11-24 @ 14:05:03
URL: http://andara.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Känslan av att ha skrivit ett bra prov/tenta är så sjukt underbar :)

2009-11-24 @ 14:42:31
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0