Fredagsmys

Nu är de slut på veckan, de e dags för fredagsmys!!!!!
De ha vari en oerhörd tung vecka denna vecka. Två tentor, två seminarieuppgifter, tre klinikpass, samt två innebandypass och en innebandymatch. Behöver jag säga att denna fredagkväll känns oerhört avslappnande och efterlängtad! Dock så väntar det tenta både på måndag och fredag nu till veckan, men ja had tänkt unna mig en ledig och skön kväll å vila upp mig inför Dalen-matchen imorrn. Hoppas alla lagkamrater har det trevligt på bowlingen nu ikväll!

Tyler & P var över på kalasmiddag här hemma, kocken bjöd på potatisgratäng, fläskfilé och kantarellsås! Dessutom i städad lägenhet med tända ljus, myys! :) Sitter bara å knappar runt lite här på internet och inväntar Evelina & Daniel som ska komma på besök, medans Pussis diskar (thank yooou söt). Blir att se på Idol (heja rabih!) och kanske unna sig ett litet vinglas. Blir "nice"!

Annars så håller jag på att kurera mig i förväg, känner att någon form av förkylning börjar smyga sig på, inte alls uppskattat. Ja ha int alls tid me å bli sjuk...


Den där backen känns lite lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0