Helgen i stort.

Tyckte de va dags å klottra ner nånting här.. Helgen har gått alldeles för snabbt, den bara swischade förbi. Nu när ja känner efter, så känns de int ens som om pussis har varit här. Nu sitt ja å Kitty här ensamma igen, å oroar oss inför psykologitentan samt utvecklingssamtalet..

Vad har vi gjort i helgen då?
I fredags had ja min överraskningspicnick för pussis. Gick bort till kullen här bortanför, tände några marschaller, rullade ut ett liggunderlag å i kylbagen had ja allt möjligt; glögg å pepparkakor, kaffe å kakor, läffsor å bakelser. :) Ett stort minus var dock regnet som öste ner. Men det blev lyckat iaf, å ja tror han tyckte de va en  mysig överraskning <3 Eftersom han jobbade till fyra så had vi int så mycket mer tid på fredan, blev en film å sedan sängen på en gång. Dock så hostade jag så mycket att det till slut blev så att vi tillbringade första natten tillsammans i olika rum.



I lördags for vi å gjorde Ersboda, första stoppet var Apoteket där ja köpte den starkaste hostmedicinen. Fick inte många timmars sömn pga. hostan så de första jag gjorde när vi klev utanför apoteket var att halsa ur flaskan. Jag hatar att ha hosta! Åkte hem med ett par byxor & en jacka å pussis med ett par jeans och två skjortor =) Väl hemma så fick vi besök av Olle (som komm å bli oerhörd rolig när hon blir gammal!) & Kusin Vitamin! När dom promenerade hemåt så däckade jag på madrassen å fick sova en stund medans pussis lagade middag <3 De va skönt att få ta igen lite sömn, supergod middag var det också. Han är en duktig kock, min pussis! Sen trampade vi ner till Kusin Vitamin & Olle där vi spelade Alias =) Här är Olles konstverk :P


Inatt så fick jag faktiskt sova bättre, tack å lov för personen som uppfann hostmedicinen! Och skönt att få känna pussis armar runt mig. Dagen har bestått av en sur förlust mot Gullänget-Kroksta... De blir svårt å hitta motivation efter så många förluster. Men jag gav järnet, känner mig rätt slut på.. De blev ett par kämpiga byten när powerplay å boxplay blev så tätt inpå varandra. Väl hemma så packade pussis väskan å sen var han borta. Igen.

Nu måst ja göra ett ryck å läsa igenom psykologin, ännu en tenta stundar imorgon... Suuuck, vad jag är less. Jag behöver jullov NU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

satan vilken gullig karta!

tur att du märkte ut "stora vägen" och "här bor vi!"

man slutar aldrig att förvånas över romantikens mystik! u go girl!;D

2009-11-22 @ 19:54:55
Postat av: Sofie

Lycka till på tentan! Jag är också otroligt less på plugget just nu. Det värsta är ändå att vi har tenta precis efter jul, så ledig blir jag inte heller. Suck, när man behöver det som mest :(

2009-11-22 @ 21:24:09
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0