Räk-koma på Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e har varit en bra dag. Tentan gick superbra, under skrivningen satt jag mestadels å ångrade all onödig tid jag lagt ner på att vara orolig inför den.. Väl hemma tog jag å Kitty å städade upp lägenheten, nu skiner det från golv till tak här inne å de va jätteskönt att få städa bort alla papper från kursen! Sen satte vi oss en stund med korsord i ena handen å en kaffekopp i den andra! Evelina & Daniel stack iväg till Skellefteå idag efter tentan, Danne skull lira match. Helgens planerade sällskap försvann som vinden! Ja å Evelina får ta Nydalasjön en annan gång, däremot så fick jag med mig Emma runt! Mycket trevligt med sällskap den 1.5timmes långa vandringen. Ja tror ja ska träna lite mer med Kitty i koppel så kanske hon kan följa med någon dag, men just nu ligger ja å Kitty på 1m/h, så de blir nog mycket träning innan dess ;)

Just innan ja skulle gå ner med tvätten ikväll möttes jag av ett glatt besked, jag klarade KOF:en samt kompletteringen på fluoren! Detta firades med att fara på ICA å köpa räkor, vilket avnjöts framför en film jag hyrde - ingen Idol ikväll! Räkorna å filmen har just tagit slut, ska snart leta mig till sängen(madrassen) å lösa lite korsord. Kitty har redan bäddat ner sig, ja tror hon fick "räk-koma"! Jag älskar den där söta lilla kattrackarn :)

Imorrn blir det stan en sväng, sedan bowling me Kusin Vitamin & Olle!!

Jag & Kitty säger blä till Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0