Sista minuten-Dessan

Fan, varför ska jag alltid vara ute i sista minuten?! Min perfekta plan gick i kras på mindre än 10 sekunder; "Det är tyvärr fullbokat hela dagen." Så nu sitter jag alldeles uppgiven och försöker rädda upp det här, tyvärr så är de inget som kan räddas med hjälp av massa Johnny´s senap. Om det ändå vore så.... Jag behöver ideér!

Har haft psykologi idag.. Något tröga timmar måste jag säga, det är väl sådär 30minuter mellan gångerna som han säger något som är värt att lägga på minnet. Han är duktig på att sväva ut i sina berättelser med andra ord... Satt för det mesta å kluddade i mitt block samt sammanställde en "Att göra lista", som blev liiiite för lång, så ja beslöt mig för att dra 40minuter tidigare för att dämpa min ångest över alla "att göra-grejer".

Första punkten på listan sprack ju på en gång, så nu ska ja börja ta tag i de övriga punkterna innan det är dags för matlagning och avgång till Gammliahallen. Där ska ja agera parkeringsvakt å sedan avnjuta en förhoppningsvis bra match i elitserien. Kanske man får tillbaka lite inspiration och motivation!

Näe, nu ska ja göra ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0