Tisdag.

Kommer inte på någon fyndigare rubrik, så tisdag får duga :)
Utvecklingssamtalet igår gick väl int precis som ja had tänkt mig.. Men de va skönt att få "prata ut" å iallafall få säga lite av mina tankar å känslor. Blir inget byte av handledare, ska göra ett försök å de känns faktiskt bättre nu när vi har pratat. Ja skull ha tagi tag i de här för längesen, pratat med henne alltså. Så många gånger som ja gått på klinik och tänkt att "Idag. Idag ska ja prata med henne." Men de har alltid slutat med att ja int ha vågat. De ska iallafall bli skönt att slippa gå till skolan å vara "rädd" för henne.

Dagens klinikpass gick super, trevlig liten herre och en "perfekt" patient. Mitt fickstatus stämde nästan på pricken vad tandläkaren registrerande, vilket är en segerkänla. Blir att ha patienter veckan ut nu. Imorrn, på torsdag och på fredag. Hade faktiskt sett fram emot att vara ledig på fredag, men de e ju bara bra att få lite plus i statistiken :)

Är nu ledig resten av eftermiddagen, vette tusan vad jag ska hitta på. INGET PLUGGANDE iaf!!!!!!!! :D Tror ja ska sätta mig å spela lite gitarr, de va enormt länge sen.. Som vanligt så blir det nog Eva Cassidy låtar för hela slanten! Sen så har ja bjudit över A.K på middag, blir trevligt med lite sällskap och en anledning till att laga en ordentlig middag ;)

Sen 20.15 är det matchstart mot Hörnefors, tagg tagg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0