All helgona <3

Boungiorno! Jag å Kitty sitt ensam här hemma å försök få någon ordning på KOF:en medans mamma är på jobbet å pappa & Tina är i älgskogen. Har två kapitel kvar i boken, sen gäll de å nöta in allt. Ja hoppas att ja kan förlita mig helt å hållet på boken, ja förstår int ett ord av de ja ha antecknat i föreläsningshäftena och bilderna ger mig int nån större hjälp heller... Suck..

Har dessutom just börjat så jag får ta å rappa på lite känner jag. Har varit hos morfar idag, handlade och städade upp ranchen åt honom. Lilla morfar blir så glad när man kommer på besök (: Har kastat i mig lite lunch och en kaffekopp och medans datorn höll på att uppdatera sig så hann Kitty få sina klor klippta. Hon har blivit så himla duktig, sötisen satt alldeles still i mitt knä tills jag var färdig! 

Värmeljus brinner bredvid mig här på köksbordet och jag skänker tankar till alla mina kära som lämnat min vardag. Speciellt många tankar har gått till farmor å lilla Lady som har varit en stor del av mitt liv [v]


Unge herr Rabih fortsätter att dominera i Idol och gåshud deluxe under hans italienska framträdande igår. Lyckades översätta två ord i låten, hah! Jag gör nog lite framsteg i min italienska ändå!

Näe, nu är de bäst ja lägger in en växel å kör igång med KOF:en igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0