Mitt hjärta gråter

"Man får tänka att de är hans hjärna som talar, och inte hans hjärta"

Just nu vill ja bara sjunka genom jorden, det svider i hjärtat när man ser någon man älskar må på det viset. Jag vill bara sätta mig på en buss hem, men ja kommer absolut inte må bättre av det å som de verkar nu så skulle min närvaro inte göra någon skillnad :(

Jag älskar dig morfar, jag och syster yster kommer alltid vara dina änglar.


Jag for hem från kliniksalen, beskedet fick mig att tappa all motivation och ville inte vistas kvar på en plats med vita väggar och vitklädda människor.. Jag stannade till utanför pussis skola för å få mig varma kramar och tröst å nu är ja hemma hos kisse å myser. Jag struntar i dagens föreläsningar, jag har ingen ork. Dels så komm de int å ge nått å sitta där å bara tänka.. Ska vara kvar här hemma å hålla mig sysselsatt.. Mitt usb-kort satt kvar i datorn jag använde i fredags, tack för det! Så jag har ju saker att göra för att få mig på andra tankar. Jag måste fixa tentan - för morfars skull. Ikväll ska jag ge järnet på uttagningen inför matchen, också det för morfars skull. [v]

sakran...

Kommentarer
Postat av: SysterYster

<3

2009-10-01 @ 22:26:44
Postat av: Prodi

Told u so!

Tänker på dig gumman

2009-10-01 @ 22:42:21
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0