Vilken jävla dag!

Jag vet inte vars jag ska börja, allt är bara åt skogen! Dagen började med huvudvärk och alvedon till frukost. Sen var det tentaskrivning, gick därifrån efter 35 minuter. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken.. Orkade inte sitta längre å grubbla, huvudvärken vann åter igen. När jag var hemma ville ja bara lägga mig på värmedynan framför tv:n, men bestämde mig först för att göra ett ryck. Diskade, städade toaletten, dammtorkade och dammsugade. Sen la jag mig med Kitty i soffan en timme och tittade in i ögonlocken, sköönt.

Sen väntade en helveteseftermiddag på kliniksal. Jag blev så ledsen, så upprörd, så frustrerad, så arg. Brast ut i gråt, alla känslor bara vällde fram. Det här funkar inte, det här kan man tamme tusan inte kalla en utbildning. Jag är glad att vi är många som tycker samma sak, så nu ska vi ta tag i det här. Känns på ett sätt väldigt vemodigt, men vi kan inte ha det så här längre. Det är meningen att skolan ska vara ett ställe att lära sig saker.. :/

Jag längtar hem så mycket, jag vill inte vara kvar här längre... Men nu är det snart helg, då ska jag bara ta det lugnt och unna mig lite "me-time". Sen blir det match på söndag, jag hoppas verkligen jag får spela nu när pussis ska komma å titta... Efter helgen väntar en oerhört jobbig vecka, men jag ska bita ihop och ge järnet. Sen åker jag hem till mammsen, pappsen, lilla Tina å SNÖN!!! <3

Just nu sitter ja å väntar på att fotbollen ska ta slut, så ja törs visa mig i resten av lägenheten. Va int alls peppad på socialt umgänge just nu. Speciellt inte med fotbollstokiga pojkar...

/Dessi


Kommentarer
Postat av: Anja

det skulle vara jätte roligt om ni kom under dagen på marknaden! det är bara att slå en pling om det blir så att ni åker ner! kram

2009-10-15 @ 10:08:49
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0