Rikare och fattigare

Efter idag blev jag två innebandyklubbor rikare, men 1400kr fattigare. Så de kan gå! Men de lutar åt att lämna tillbaka den vita, blev småkär i den andra å har redan sprättat bort plasten på den. Dessutom så tror jag att Linny Depp röstar på den eftersom den är rosa ;) Den är iofs tydligen för lång, men om ja känner att ja vill ha den kortare, jaa... Då anlitar ja någon som får justera längden åt mig helt enkelt. Sen kostade jag dessutom på mig en efterlängtad värmedyna, vilket var himmelriket att ligga på en stund efter maten (: 
Tack för skjutsen till Ersboda, Bert!

Efter trippen till Ersboda så trampade Evelina hit i full hastighet och ojoj vad vi var duktiga när det gällde pluggandet! Och då är jag inte ironisk! Jag har en bra magkänsla inför morgondagens tenta, det ska nog gå vägen det här! Ska sätta mig nu å läsa igenom allt en gång till, sen ska jag dra iväg på träning å inviga nya klubban/klubborna.

Det som oroar mig mest imorrn är faktiskt inte tentan, det är hur det kommer att gå att ha två patienter på ett klinikpass. När det knappt går vägen när vi bara har en patient, hur ska det då gå med två? Vi borde absolut klona lärarna, ja känner bara stress och panik när jag tänker på hur eftermiddagen kommer att bli.....

Jag längtar så mycket tills imorrnkväll, en pluggfri kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0