Skrattattack

De va längesen ja had riktigt roligt.. Sådär när man skrattar så att man kiknar, får ont i magen och tårarna bara rinner! Man skrattar å skrattar och de enda man får fram är "Åååh, ja få så ont i magen". Men idag på väg hem från skolan fick jag mig ett gott skratt, dock på Evelinas bekostnad! Haha! Vet int om de berodd på att vi var trött efter en lång dag på skolan,  men ja tyck faktiskt att ja va väldigt kvicktänkt och rolig. Sorry Evelina, hälsa D. ;)

Lunchade med Evelina & Eken idag (: Mitt plask över sargen på matchen i söndags nämndes och skrattet lockade än en gång. Ja å Eken taggade upp oerhört mycket inför kvällens träning och morgonkvällens match. Nu "jefflar"!!!!

Är hemma nu och ja sitter å funderar vad man skulle ha tagit tag i.. KOF:en känns som ett enda mörker, jag hoppas att de klarnar imorgon under sammanfattningen och frågestunden. Ush, morgondagen.. Ja vill int ens tänka på hur trött ja komm å va.
Inventering o6.oo-o8.oo
Skola o9.00-16.oo
Bussen till Skellefteå går 16.15
Börjar o8.oo på torsdagmorgon

Yiiikes!

De blir lax till middag (:

Kommentarer
Postat av: Eve

Hahaha..jaaa nog var du snabbtänkt alltid:P

2009-10-20 @ 16:30:53
Postat av: cilla

ja hahaha de va ett snyggt fall å de lät ju inget heller.. Du är för söt!!

2009-10-21 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0