Varmt vatten och massa vicks blå!

Vaknade med halsont och vad är då inte bättre än denna perfekta huskur! Mina ögon tåras varje gång jag ska ta mig en klunk och de känns lenande och skönt för halsen. Började morgonen med att cykla på Ica för att inhandla frukost och min Kittycat har fått sig kattmjölk och blötmat av den dyraste sorten! Only for you misse! <3

Pluggningen går sådär, jag försöker verkligen men det är svårt när jag inte riktigt vet vad det är som jag ska plugga på. Och detta hemlighetsmakeri över vad det egentligen är för tabell som vi ska kunna utantill, det är ju bara kaos. Kunde vi inte bara få tabellen i handen, eller åtminstonde en länk där vi kan hitta åt den? Nu sitter jag här och söker förgäves på fass, där den tydligen ska finnas.


Wish me luck, chuck!


Kommentarer
Postat av: Anja

söt du är :)

2009-10-03 @ 16:57:36
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0