"Vad har hänt?!"

Var riktigt trött imorse när alarmet ringde, somnade med telefonen i handen vilket resulterade med att jag fick panikruscha till skolan efter att A. väckte mig 25 minuter i åtta. Men jag var på plats prick kl 8.oo, dock med kurrande mage och såg allmänt sliten ut. "Mår du riktigt bra?", är en standardfråga jag får när jag dyker upp osminkad och nyvaken. Men den mest klockrena kommentaren av dem alla var nog av Jespersson i somras. "Vad har hänt!?" Haha. Kändes tur i oturen att ja försovde mig just idag när jag skulle vara assistent åt min grupp istället för att ha egen patient. Jag skulle nog ha skrämt bort min patient med min morgonlook :P

Stora guldtackor till min gruppkompis som tillåter mig skolka imorrn från redovisningen, så ja kan ta mig hem i vettig tid! Så det blir att överraska familjen imorrn med att komma hem 12.30 istället för 22.30, härligt!!!!
Så nu har jag gjort helg! Nu ska jag göra ett litet ryck här hemma; ta tag i tvätthögen, packa ihop mina grejer, hämta Kittys bur och laga broccoligratäng till middag! Sen väntar innebandyträning ikväll och förhoppningsvis tar jag mig iväg med buss uppöver imorrn 05.45.

Krams


Kommentarer
Postat av: Anja

sv;haha läs bara receptet noga den här gången, för dom är verkligen super goda och går snabbt att göra! :)

2009-09-20 @ 11:05:17
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0