Day two

En powernap? - ja tack!
Jag vart som rätt trött.. Hade svårt att sova inatt. Vilket måste bero på allt kaffe jag hällde i mig.. För efter gårdagens löptur så trodd jag att ja banne mig skull däcka direkt jag la huvudet på kudden. Men icket sa nicke, jag låg och vred på mig som en otålig orm och vips så var klockan sex och alarmet ringde..

Men trots lite sömnbrist så har de gått bra idag. Fick göra en undersökning på en 5-årig liten flicka, hon var så duktig så! Men man får verkligen vara pedagogisk och välja sina ord väl, så man inte tappar förtroendet till barnet. Vad det är spännande att få komma igång "på riktigt"!

Efter lunch skull de på kliniken ha nå möte som jag int behövde vara på. Vilket resulterade med att de skickade hem mig i det vackra vädret. Härligt med en kort dag! Eftermiddagen har jag spenderat här med Mona. Har sutti å surra å drucki kaffe, sen så har vi även hunnit med en promenad med lilla Pollan.

Och nu ska jag ta mig en powernap tror jag! Se sköönnt.

waiting, wishing, thinking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0