Snart fredag!

Imorgon är det äntligen fredag, och då kommer hela personalen tillbaka. Ska bli så skönt att se dem igen och få allt det halvgjorda helgjort så att jag sedan kan ta helg med gott samvete. Jag har verkligen slitit som ett djur i veckan, ville att allt skulle göras 100% riktigt, men det återstår att se om jag har lyckats :)

Ikväll har jag packat ihop inför helgen. Efter jobbet imorrn blir det först ett kort stopp i hemavan för att lämna mina barn hos mormor och morfar, sedan tar jag bussen vidare mot Lycksele. Bravida bjuder på julfest för personal och respektive, känns vuxet. Passar mig bra ;P

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas ni hade det bra :)

2010-12-06 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0