En bronspokal & Årets Miss

Sitter just nu i skrivrummet på 6tr i skolan. Har guidat mammsen till tandläkarn å när hon är färdig så ska vi fara å käka på Ängen, mums! Är mysigt att ha mammsen på besök, första gången hon kommer å ska vara kvar över natten. Så nu har hon fått se lägenheten å allt va man ha joxxat med där inne :) Kitty blev något förvånad över att se mamma där, hon tyckt väl att hon va på fel ställe och att hon skull ha haft Tinis med sig!

Helgen har varit superkul! En bronspokal samt "Årets Miss" fick jag med mig hem i väskan. En utmärkelse som man kanske int ska va så stolt över, men ja måst ju faktiskt erkänna att de va en rätt ordentlig miss. "Motiveringen lyder; man kan bara inte missa därifrån! Hon vet nog själv vem jag talar om, nr 99 i Diversus. Dessan!" Då är jag mer stolt över tredjeplatsen, bra jobbat Diversus! :D

Tack Anja för att du ville hänga på, jag hoppas på många fler innebandyminnen tillsammans med dig. Vi har ju en rätt bra grund att stå på iaf :P Och tack till farbror barbro & lilla my som komm å hejjade! <3

Näe, nu ska ja kila ut å se om mammsen är färdig så vi får fara å äta maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0