Jag saknar dig.

Blev lite småstressigt imorse, usb-kortet har jag lagt på ett sådant smart ställe att jag inte hittade det i all hast. Grabbade istället tag i ett gammalt usb som ja visste låg i skrivbordslådan, och trampade sedan iväg till skolan. Har just tittat igenom bilderna som låg på kortet. Hittade en Ladymapp. Jag kunde inte stoppa tårarna...

Jag saknar att ha dig vid min sida, Ladygumman. Du var mitt allt. [v]






Det gjorde så ont att se den här sista bilden.. Lady ville inte åka iväg till hundhimlen.

Kommentarer
Postat av: cilla

Ja de är fantasiskt roligt med djur vid sin sida, Men att de ska till himlen är inte lika roligt... Har ju ,im gamla donna som är 10½ år, Får se hur länge hon och hennes höft orkar med..

2010-02-22 @ 20:02:33
Postat av: anki

she was an angel <3 <3 ÄLSKAR HENNE!

2010-02-23 @ 00:29:37
Postat av: cecilia

nu är du inte den enda som fäller en tår, lady älsklingen!

2010-02-24 @ 19:55:26
Postat av: Petter

Det känns på något sätt som om jag har en koppling till denna hund. Men jag kommer inte ens ihåg om jag hann träffa henne...

2010-02-28 @ 19:12:26
URL: http://pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0