Kaaoos

Gud, jag vet inte vars jag ska börja. Eller vad jag ska ta itu med först. Har papper överallt, de råder kaos här på köksbordet. Även i mitt huvud. Ja & Evelina ha int fått nå svar från handledarn, vi had ju tänkt träffa hon idag å bolla lite ideér. Känns surt när hela dagen är till för att jobba med projektet och då får man ingen respons. Tänkte iaf att ja skull göra ett ryck å grubbla lite till å skriva ner lite mer funderingar. Även börja med pedodontin och ododologin som vi snart ska tenta av.

Lägenheten är iallafall städad, nu skiner den som aldrig förr! Har t.om. dammtorkat alla lister och kontaktuttag, duktiga mig! :P Tvättid kl 16 också, sen är allt klarttt inför helgens besök. Erotica Bowser ville inte sitta hemma å hänga tandköttet, så han å syster yster kommer imorrn :) Snacka om att dom lyckas tajma in "rätt helg". Sist dom kom på innebandymatch spelade vi mot Dalen, borta. Nu blir det Dalen hemma!


Ingen träning ikväll, känns lite jobbigt att bara ha två träningar med laget innan denna viktiga match. Men har vi lyckats stå upp mot dem förut, nog banne mig ska vi lyckas igen! Vi är det enda lag i hela serien som har tagit poäng av Dalen, visst skulle de va kul å få vinna över dem nu på söndag!

Näe, nu ska ja se om ja kan få någon struktur på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0