Hur man får träningsvärk efter 1minut

Till min stora besvikelse så had restaurang Ängen bara öppet till kl tre igår. Blev att promenera upp till Mariehem istället, men de va då int fy skam. Mat som mat :P Väl hemma så blev de bara myspys framför tv:n, å sen så bakade jag chokladmuffins också!

Mammsen promenerade med mig till skolan imorse, även fast hennes buss int gick förrän tio. Men hon had ju korsordet att roa sig med under tiden :) Skickade me henne en fikapåse så hon skull ha nått å mummsa på under bussresan, de ta ju ett tag att åka ända upp till Hemavan. 

Gick superbra på klinik, båda patienterna blev färdigbehandlade å ja kan gå vidare på listan. Dessutom så möttes jag av en glad nyhet, Arvidsjaur har tackat ja till att ta emot mig på praktik. Så nu blir de att terra Mona & Cool Rider under fem veckor i april, tackar tackar för sovplatsen! :) Farbror Barbro & Mamma Mysko tog också emot mig med öppna armar, lilla My tyckte de skull va jättekul att ja skull sova över hos henne igen. Så de tog emot lite att ringa å meddela att ja int skull bli där under praktiken. Men ja hoppas på fler sleep-overs, vi har ju en dumdirdum-möte att styra upp, ja & Mamma Mysko!

Ja & Evelina har gjort ett stort ryck på projektarbetet. Vi har varit väldigt effektiva, känns som om vi ha fått lite struktur på alla tankar och planer iaf! Får se om handledaren håller med :P Evelina & Danne stannade på middag också, trevligt trevligt! 

Batteriet till Golfen ska laddas. Har dock problem med att få loss batteriet, men vi får lite fler verktyg imorrn att jobba med! En bilbatteri-laddare har vi fått låna av en bekant här på Liljansberget, smidigt! Det slår mig att allt händer när jag har bilen och när pappsen är 40 mil bort. Inte smidigt.

Fick en fixidé om att ja skull rengöra spisplattorna och efter frekvent gnuggande i en minut så brände det i armarna nå så inni förbannat! Har fått träningsvärk i underarmarna, på insidan! Eller undersidan, eller va man nu ska säga, får hoppas att skotten sitter ikväll ändå :P Ska bli skönt att komma igång med träningen igen efter denna förkylning. Har dock kvar lite rassel i halsen å hosta, men nu ha ja int ro å vila nå mer!

/Dessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0