Very intressant lecture!

Förmiddagen har bestått av föreläsningar om olika forskningsprojekt inom odontologi. Ja trodd faktiskt att de skull bli rätt intressant och att föreläsningen skulle väcka lite tankar ch ideér.  Men ack så fel ja had... Långtråkigt och trist, samt framfört med dålig engelska. Kan int säga att man lyssnade många meningar... Satt istället å smygpluggade lite inför tentorna, smart drag att packa med sig tentaplugget!

Här har vi en entuastisk lyssnare :)



Dagens plus! Dom bjöd på kaffe å en go´macka!
Efter den enormt intressanta förmiddagen knatade ja & Evelina hem till mig å gjorde ett liitet ryck med pluggningen. Däremot lessnade vi rätt fort, Kitty med för den delen! Haha! :) De komm å kännas så himla bra att få de här tentorna bortgjorda och jag hoppas så innerligt att man har tur med vilka frågor som kommer dyka upp på fredagmorgon.

Jag har hispat upp mig så himla mycket inför de här tentorna. Ja vill verkligen klara dem under första försöket då man int får fara ut på sin praktik om man inte har klarat av dem. Jobbigt läge! Så ja tänkte att de är bäst att klara av dem på första försöket så slipp man gruva sig senare!

Men ja tror att ja måst lugna ner mig lite, känna lugnet en stund å låta allt sjunka in. Jag blir ju galen om ja int gör nå annat än att bara sitta me huvudet nerdränkt i alla böcker å papper!

Kommentarer
Postat av: Prodi

sv: Vi har ju en massa röding hemifrån som vi måste äta upp. Middagen var faktiskt superlätt att göra, bara slänga upp fiskfilén på en bädd av grovsalt, sen in i ugnen typ 20 minuter. När skinnet bubblar upp är den klar. Sen blir den ju perfekt salt av sig själv ;)



Dedär med tentaplugg.. jag har också jättelätt att stressa upp mig inför tentorna. Helst när jag känner att jag inte kan det jag borde. Men då brukar jag fundera över vad som är viktigast och gå igenom allt steg för steg, att vara systematisk verkar lugnande för nerverna.. Lycka till!

2010-02-17 @ 17:13:15
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0