Back to school.

Då var man tillbaka till skolbänken igen.
Första dagen var långt ifrån arbetsam. Började kl 13.oo då vi fick igen abstraktet med några kommentarer, sedan fick vi resten av eftermiddagen att komplettera den. Jag & Evelina promenerade hem till mig å gjorde bort det på en gång, sedan ägnade vi några funderingar till projektet men beslöt oss sedan för att lämna det till morgondagen.

Hos tandläkarn beskrevs jag som en tjej med väldigt små tänder (vilket jag skulle glädjas åt då det resulterar med att mina visdomständer får alldeles exemplariskt med utrymme). Två början till hål, men dessa har inte progriderat sen de upptäcktes och en riktig "nolla" på fickstatuset. Klart godkänt. Men jag kan ändå inte släppa hur tafatt undersökningen kändes och jag förstår inte hur vi ska få plats med en hel behandlingsgång på 20minuter i framtida arbetsliv.

Blev hamburgare till middag, en snabb och enkel lösning när fantasin tryter. Lite sallad, tomater, bröd å burgare. Sen är de klart! I övrigt har jag kännt mig väldigt göralös ikväll. Har skrivit upp lite födelsedagar å annat i min nya kalender, samt degat vid datorn och gjort försök till att få med mig någon på promenad. Till slut nappade Tyler å de va ruskigt skönt att få komma ut :)

En konstig känsla att bara önska att det kunde vara imorgon så man kunde göra bort det man har att göra då. Skulle lika gärna kunna fara på skolan nu och ha patienter istället för att vänta tills imorgon för att göra det. Bäst jag slutar skriva innan jag snurrar till allt ännu mera.

Saknar mamma & pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0