Konstig dröm

Jag fick mycket gjort under gårdagen, resultatet blev bra vilket ja kunde bedöma av Pussis reaktion när han komme hem- "ojdå!" Jag skruvade ihop film-cd-hyllan, rensade i bokhyllan och satte in alla filmer och cd-skivor. Och helt plötsligt fick alla våra skolböcker plats i bokhyllan! Vår andra tv-bänk har mest fungerat som avlastning av massa prylar, så den skruvade jag isär å bar upp till förrådet. Blev mycket luftigare här i lägenheten å de ser ut som ett helt nytt tv-rum :)

Drog dock på mig en jobbig huvudvärk som jag fick dras med resten av dagen och kvällen. Men självklart for jag ju å tränade ändå, vilket var dumdristigt. Men huvudvärken visade sig vara ett farligt vapen, gick galant att spela å jag har en bra magkänsla inför söndagens match!  

Hade svårt att sova och drömde väldigt konstigt. Drömmen började med att Syster Yster & Erotica Bowser skulle gifta sig, men vi var tvungen att avbryta då morfar ringde å sa att han var dålig. Pappa åkte dit i förväg sedan åkte jag, mamma, syster & erotica efter i hans röda volvo. Men det visade sig vara en fälla. Några tjuvar hade brutit sig in hos morfar å sagt att han skulle locka dit oss. Eller det var pappa dom ville åt. "Den där varmvattentanken du har. Den vill vi ha. Den är värd massor." Pappa ringde då Togge som skotrade från Forsmark för att hämta tanken i vårt hus å sedan upp till morfar. Tjuvarna tvingade mig av någon konstig anledning att stycka några djur under tiden vi väntade. Jag skar ut hjärtana å stoppade in dem i tröjorna på syster, erotica, mamma, pappa och morfar. Tanken var att de skulle fungera som en slags skyddsväst om de skulle skjuta oss. Men innan jag hann stoppa in ett hjärta under min tröja så sköt dom mig.
Sen vaknade jag.

Konstigt konstigt!
Nu ska ja iaf börja göra mig iordning å sedan fara till skolan å filosofera med Evelina angående projektet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0