Lillgoffen!

Lill-goffen är friiisk! :) Supersnälla Rogga tog sig tid att diagnotisera felet efter matchen i söndags. Den behövde en ny gummifläns- förgasarfot, vilket jag for till Laitis och inhandlade på måndagen. Samma kväll drog ja & Goffen hem till Roggas garage där han bytte ut den. Nu är det fantastiskt roligt att köra bil igen, den tjuvstannar inte för mig vid varje korsning/rondell/rödljus, den huckrar inte och den låter inte som någon gammskoter på tomgången. TACK ROGGA!

Denna vecka startade termin 4, slutspurten, den viktigaste fjärdedelen av utbildningen. Jag & Evelina tar oss sakta men säkert fram genom projektarbetet, gäller bara att hitta den där gnistan. Men så länge vi tar oss förbi "hindret" med artiklar så tror jag att de kommer gå galant för oss. Några vinkvällar med artiklarna, så är allting löst morgonen efter. Eller hur? ;)

I måndags så for jag, Pussis & Anna Tyler på bio. Avatar, 3D. Klart sevärd! Första filmen i 3D för mig, måste säga att det var riktigt roligt :) Det är synd att man inte går på bio oftare, tror jag har varit på bio totalt två gånger sedan jag flyttade hit. Men jag gissar på att det snart blir ett biobesök igen, då skulle jag väldigt gärna vilja ha syster yster, linny depp och cool rider som sällskap. Det är inte vilket film som helst! Instängd 2, för oss kanske mer känd som the descent! Den måste vi seee tjejoor!

Näe, nu ska jag se om jag orkar vara lite flitig innan det är dags att åka iväg på träning. Tidigare träning än vanligt ikväll, vilket uppskattas! Då kanske man hinner se slutet på hanbollsmatchen :)


Kommentarer
Postat av: Linny Depp

omg har dom gjort en the descent 2?! :P

2010-01-20 @ 18:55:39
Postat av: Coolrider

I'm up for it (:

2010-01-20 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0