Dritgod bløtekake och dritjobbig løpning!

Denna fredag har varit en bra avslutning på min första arbetsvecka.
M & J bjöd b.la på en riktigt festlig tårta, jag är så imponerad över dekorationen!


Har just kommit hem efter den jobbigaste uppförslöpningen ever!
Löpspåret här på Selfors var precis som det såg ut, en enda gigantisk uppförsbacke. Mina ben skakade och darrade värre än vad de gjorde efter Laisaliden-loppet. Men gud vad det var värt mödan, en fantastisk utsikt över Mo väntade på mig uppe på toppen.



Slutsats.
Det kommer bli både jobbigt och ensamt ibland, det kommer garanterat att komma dagar som kommer att kännas som en enda gigantisk uppförsbacke. Men man kan inte bromsa sig ur den där uppförsbacken, man ska bara trava på och njuta av vad som finns där uppe på toppen.

Trevlig helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

vare god tårta? :D hoppas du trivs där borta! det är bara att skriva om det är ngt <3

2010-07-09 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0