Hemma!

"Vad mycket du lärt dig på bara två veckor!"
Tänk vad glad man blir av lite skryt, en perfekt avslutning nu innan kliniken har sommarstängt i två veckor.

Efter jobbet packade jag in Kittykatt och väska in i Golfen och brummade iväg till svenska Sverige. Väl hemma väntade mumsiga biffar, potatis, sallad, "riktigt" kaffe och ett (två) efterlängtat (efterlängtade) vinglas, mys mys!
Härligt att vara hemma!


Nu när jag är över gränsen igen kan jag äntligen kommunicera via min fina blommiga telefon. Jag har inte behövt ladda den på över två veckor, det är tragiskt vad lite man använt sig av telefonen. Men ikväll fick jag iallafall ringa till Evelina för att få höra alla smarriga detaljer om förlovningen, och även för att bjuda dem hem till oss på Tärnamarknan. Men oturligt nog så krockade det, saknar min vinpimplarbrud!

Nu är det sängdags, jag laddar upp inför en lååång sovmorgon imorgon!

åter igen, i andra hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0