Big no no.

Vaknade utvilad men med en enorm träningsvärk vid halv elva imorse. Traskade mig då ut på en liten promenad för att mjuka upp musklerna, men framförallt för att köpa mig nå kaffe.

Det har regnat hela dagen, så förutom den korta vandringen bort på coop så har jag hållit mig inomhus. Hade egentligen lust att gå på stan, men jag beslöt mig för att låta bli då det garanterat skulle ha resulterat med onödiga utgifter.
Big no no.

Dagen har ärligt talat varit lång och seg, men jag har gjort ett tappert försök till att underhålla mig själv. Har dessutom fått mig väldigt många skratt åt söta lilla Kitty då vi busat med den röda garnbollen, min söta lilla solstråle!



Det är bara skit på alla norska tv-kanaler och tv4 visar bara detta eländiga fotbollsvm.. Kitty har däckat på fönsterbrädan efter allt busande och jag har som inte riktigt något att pyssla med. Vilken tur att det snart är läggdags ;)


all we ever do is say goodbye


Kommentarer
Postat av: Anki

<3

2010-07-11 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0