Curruculum Vitae

En liten blykeps fick jag stå ut med under gårdagen, men i de stora hela så mådd ja finemang me tanke på hur längesen de va ja intog såna mängder med alkohol ;) Min bakis-söndag var t.om. väldigt effektiv, jag satt å filade på mitt CV större delen av eftermiddagen/kvällen. Det finns så många olika sätt att skriva CV på, men ja tror att ja lyckades få till ett CV som är väl strukturerat, genomtänkt och innehåller det viktigaste..
- Min profil (inkl. ett foto)
- Mina utbildningar
- Mina arbetserfarenheter
- Mina referenser
- Mina arbetsbetyg
- Avklarade kurser på Umeå Universitet
- Gymnasiebetyg

Blev en himla massa kopierande å papper låg överallt. Min super-duper-skrivare ska ha mycket cred! :)



Sedan så förundras jag över underhållet här på Lisseberg. Men det är ju som sagt lätt att va efterklok. Vem hade egentligen en tanke på att man faktiskt borde skotta av snön från taken på cykelskjulen?



Det är så att man nästan skrattar. Vilken tur ja had min cykel i cykelhuset, det taket är då för de första avskottat och står rätt upp och ned, som ett hus ska göra. Har en aning om att ja int riktigt had tyckt att de va lika roligt om ja hade haft min cykel under skjulet jag med, men nu får jag glädjas åt den sanna glädjen - skadeglädjen.

Ska sätta mig lite med projektrapporten nu medan jag inväntar Evelina. Förhoppningsvis får vi iväg ett utkast till handledaren idag och får till diskussionsdelen samt etiska överväganden. Sen ska vi väl hinna me nå kaffe också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0