En härlig och minnesvärd skotertur!

Gårdagens skotertur gick till Tärnaby fram å tillbaka.
Underbart väder med värmande soool!



Det blev en minnesvärd hemresa! Jag skulle böja mig ned å sänka värmen på handvärmarna då ja tyckt att de vart lite föör varmt. Då slog det gnistor i handsken och de bara glödde överallt!
R.I.P pappas skoter-handsk-värmare!


Nu är jag iaf tillbaka i storstan, här har mycket av snön töat bort. Asfalten är framme och kråkor kraxar. Det ser ut som om de kommer bli en fantastiskt fin dag! Har varit ute en sväng med Kitty i koppel, men hon ville int va ute nå länge. Hon gick i rask takt tillbaka till dörren och har nu lagt sig på fönsterbrädan för att ta igen sig efter äventyret!

Strax ska jag iväg på skolan för att förbereda morgondagens patientredovisningar med mina samarbets-tandläkare. Kommer kännas skönt när morgondagen är bortgjord, då återstår en lugn och skön vecka. Bortsett från projektrapport-skrivandet, men nu har vi förhoppningsvis bara slutspurten kvar! 

Kommentarer
Postat av: Prodi

Åh vilka härliga bilder, jag längtar verkligen till påsken! Det skulle vara jättekul att följas någon dag :D Vi åker upp på fredagen så då blir det en kortare tur. Sen hade vi tänkt åka en längre sväng, kanske Tängvattnet en dag. Och till mormor i Yttervik en dag :) Vi får planera när det passar bäst ;)

2010-03-15 @ 14:44:12
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0