Roliga bokklubben i Stensele!

En riktigt glad överraskning låg å väntade på mig när ja komme hem från skolan idag! :) Tack "Lisa" för att du förgyller mina dagar med värmande sms, gratulerande telefonsamtal, och roliga gåvor! Ditt stöd och din omtanke är så oerhört tacksamt, jag älskar att vara omringad bland människor som bryr sig [v]



Det är en ny vecka, vilket innebär nya tag! Kändes lite motigt att ta tag i patientbehandlingarna igen efter två veckors uppehåll, det har känts som ett litet lov faktiskt, man ha int behövt ha någon koll på tidböcker, journaler, signeringar etc. Men dagens utvecklingssamtal gav mig en kick, tänk vad mycket beröm och positiv kritik kan göra. Ja kommer att sova himla gott inatt!

Jag & Evelina har tagit oss i kragen och försöker göra ett enormt ryck med projektarbetet. Men denna oändliga sökan efter artiklar på PubMed gör ju att man bara vill ge upp efter fem minuter. Evelina ville t.om. hänga sig med sjalen, vilken tur vi är två st. så vi kan rycka upp varann när de känns tungt. Så nu är det artikelläsning på hög nivå som gäller, vilken tur att vi har en belöning att se framemot på lördag!

Nu blir det som sagt lite artikelläsning, fram tills ja ska iväg på träning. Match imorrnkväll mot Ö-vik, blir riktigt spännande... Gud, va ja vill att vi åker därifrån med en vinst! Poca - se till att va med!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mitt hopp är att du ska läsa boken när det känns som motigast med dina "besvärliga" projekt och innan du går till match. Boken ger positiv energi å allt känns med ens lättare att ta itu med ;D Visst var norge historien bra å så passande till en student som du.....KRAM

2010-03-02 @ 19:02:00
Postat av: Poca

Tack du, det värmer... men verkar inte hjälpa. Tyvärr, blir inget av morgondagen

2010-03-02 @ 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0