SPOON-champion!

Imorse när jag vaknade var tårarna inte långt borta, halsen kändes som ett förvaringsrör för tennisbollar och att svälja var en omöjlighet.  Jag har klagat och gnällt över halsont hela veckan och efter ett besök på vårdcentralen konstaterades det att jag har halsinfektion. Smärtan kommer från virusblåsor som finns i halsen, jag kan alltså med all rätt gnälla lite till.

I rule the spoons!
Tack och lov så smittas det inte, så jag drog iväg på hockey/spelkväll hos Eve & Danne. Mycket trevligt!


Nu är det nog dags att hoppa ur pyjamasen.
Blir att ta sig en tur till Apoteket, sen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gurgla med saltvatten det brukar hjälpa/lindra om man har halsont/kram

2010-03-27 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0