Vaktar skolmailen

Tycker att jag borde få lite vuxenpoäng idag.
Klev upp åtta imorse än fast jag inte börjar skolan förrän ett. Har städat upp lite här hemma, det behövdes verkligen. Madrassen har jag däremot inte gått upp med, det är så gudomligt att ligga på den framför tv:n. Den får ligga tills "någon annan" bär upp den ;) 


Jag vaktar skolmailen.
Men än så länge har inkorgen inte visat något mail från fröken handledare. Vi gjorde ett försök att skriva om introduktionen igår, men det var svårt. Vi gjorde väl int om den alltför mycket, bytte plats på några stycken hit och dit och hoppas på det bästa! Det är precis som när man löser korsord. Tycker man att något passar, så går det inte att tänka i andra banor. Det är oerhört svårt att hitta brister i sitt eget skrivande! Skulle vara skönt att få höra att den nu duger och att vi kan skicka in den slutliga rapporten.
I övrigt så rullar livet på rätt bra här i stan.
Vi har väldigt lite i skolan just nu. Efter 3 stressiga och intensiva terminer har vi nu rätt mycket fritid och mycket sovmorgnar, vilket uppskattas! Bör väl däremot ha i åtanke att all denna fritid och timmars sömn har jag att tacka Evelina för. Vi har verkligen utnyttjat vår tid till rapportskrivandet väl, vilket gjorde att vi rätt snabbt kände oss "klara".

Innebandyn känns lite motig.
Det ser mörkt ut att kunna få något jobb här i stan, vilket gör att jag troligtvis måste lämna mitt innebandylag, även möjligheten att få spela i en division högre. Men ett jobb måste jag ha, och förhoppningsvis kan jag fortsätta att utvecklas inom innebandyn ändå!
Snart påsklov!
Ett rejält lov tillochmed! Kommer att vara ledig mellan 1-12 april. Då ska jag hem och njuta av förhoppningsvis ett strålande väder, skoterturer och tid med min familj. Men innan dess ska rapporten vara inlämnad, samhällsodontologin ska redovisas och en examination i ett patientfall ska avklaras. 

Nu har vi fått mail från fröken handledare!
Dags att ta tag i rapportskrivandet igen, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0