Dö gäddhäng, dö...

Fissurförsegla (?)
Blev en lite längre dag idag, har just fått mig nå mat i magen och slängt mig här på min kära lilla madrass med datorn i knät. Vad skönt det är att få kvälla! Patientbehandlingarna har gått bra, tandsten har skrapats bort och karies har upptäckts. Var jättetaggad på att få göra fissurförsegling, "fissurförsegla 27" stod det i tidboken. Men till min förvåning och besvikelse så var den redan fissurförseglad, även de andra kindtänderna. Så kan det gå! Förhoppningsvis så är morgondagens fissurförseglingar ogjorda :)

Gäddhänget.
Sprang ner på läkarmottagningen under rasten för att kolla upp mina ögon - gäddhänget och svullnaden. Tydligen så är det en eftersläng efter halsinfektionen jag hade just innan påsk.. Läkaren trodde att halsinfektionen hade varit körtelfeber istället då den hade suttit i så länge och att mina ögonbesvär hade börjat några dagar efter tillfrisknandet. Eller. Så är det så att jag är på väg att bli allergisk mot någonting. Så gäddhänget och svullnaden ska jag bara vänta ut, vilket kan ta flera månader... Jippie.

Jag är så trött och slö..
Ska banne mig försöka ta mig i kragen och snöra på mig löparskorna ändå, men det känns för tillfället som ett omöjligt uppdrag..

Saknar min Kittykatt!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Kitty är sooooet :)

2010-05-07 @ 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0