Godnatt mina små kycklingar

Sista gången jag säger
 godnatt mina små kycklingar
till de rara här i huset.

Shit vad tiden har rusat iväg, nu återstår det bara en dag av denna 5veckors praktik. Men jag kan inte ha hamnat på ett bättre ställe. Jag har haft tak över huvudet och god mat, underbara människor i min närhet och fantastiskt stöd och kloka råd från personalen på kliniken!

Ikväll har jag varit på avskedsmiddag med mina gulliga klinik-kollegor. I övrigt har kvällen bestått av stök och bök med packningen, åker direkt efter jobbet imorrn. Då blir det att gasa med seaten till Umeå för en party-helg och uppladdning inför sista skolveckan!

Tack Mona, Amanda & Pollan!
Tack Vesterbergs och mor E!
Tack all personal på kliniken!
Tack Arvidsjaur!


Kommentarer
Postat av: bettyfredrika

Tack själv gulliga du. Det har varit roligt att få "rå" om dig :) Vi kommer att sakna dig. Hoppas du hittar hit fler gånger. Sköt om dig och Lycka Till i framtiden som utexaminerad tandhygienist :)

KRAM!!!!

2010-05-28 @ 09:14:37
Postat av: Angelica

vad kul :) fina bilder :D <3

2010-05-28 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0