Lillberget

Det har varit skönt med en patient-fri dag idag. Har istället varit i sterilen, assisterat min handledare och sett vad tandläkaren har haft för sig. Man lär sig otroligt mycket av att se när andra arbetar och sen är dom ju så himla hjälpsamma och trevliga.

Längtade hela dagen till middagen som skulle äga rum hos mor E. Blodpalt stod på menyn, ojoj så himmelens gott. Eller GODE gott ska jag kanske säga :) Hamnade sedan i ett rejält palt-koma då jag slocknade direkt på soffan, trots att typ hela deras släkt var inne i lägenheten. Men är man slut på, så är man.

Det blev en tur upp på Lillberget nu på kvällskvisten. Arvidsjaur har sin glans :)


Efter en halv arbetsdag imorrn så tar jag lill-goffen och brummar iväg hemåt.
Det blir gode skönt med långhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0