Sol, lyx, löpning!

Sol i mitt hjärta!
Dagens middag avnjöts med Mona & Amanda ute på altanen i gassande sol, det dominerande samtalsämnet var vita stränder och varma havsbad. Tänk om man skulle få ta sig iväg, underbart underbart!

Lyx!
Dagen har gått undan idag, jag har flängt hit och dit mellan olika rum och hjälpt till med det ena och det andra. Praktikant J fick träna att lägga bedövning på mig och som tack fick jag polering, flossing och D-lackning. Vilken lyx, jag tackar för det! Dessutom så fick kameran hänga med idag, så nu har jag dokumenterat lite av min tid här på kliniken i Arvidsjaur :)




Löpning och plugg
Ikväll har jag inte hunnit med så mycket annat än ett löp-pass. De 9km var betydligt tyngre denna gång då jag inte hade med mig Amanda på cykeln, men tack och lov så had jag kvar batteri i I-poden. Egentligen så borde jag ta ett ryck med VFU-redovisningen, men jag har som tappat suget. Dessutom så har jag fastnat här på bloggen och på facebook. Internet-elände säger jag bara...

1.5 dag kvar till en efterlängtad helg, men som vanligt vet jag aldrig vad jag har tänkt hitta på för helgbus. Det brukar lösa sig på torsdagskvällarna eller på fredag. Framförhållning, det är nått jag verkligen har!


Kommentarer
Postat av: ;D

Sjukt fina ögon du har :D

2010-05-23 @ 13:39:52
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

VISST GILLAR DU SKOR, speciellt om det är GRATIS!? Spana då in detta inlägget för ett superbra tips :D --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2010/april/nagon-som-vill-ha-gratis-skor.html#comment

2010-05-23 @ 13:57:55
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-05-23 @ 13:59:00
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0